Barnbaciller del 2

Tänk vad skönt om jag hade kunnat skriva att "nu är jag frisk och har fått gjort allt det viktiga på min vfu". Så är inte fallet. Är nu inne på sjukdag 3 och nu har jag influensa. Yes! Jag kommer få komplettera de här dagarna sen i januari, så det är ju inte helt kört, men det är inte så kul att vara sjuk på lucia.

Annars är det bra. Monstret växer och växer och hittar på nya hyss för varje dag. Det nyaste är att man kan klättra i min stora blomma. Den har en tjock pinne i mitten som bladen är virade runt, eller åtminstone var, och den kan man använda som klöspinne. Det räckte tydligen inte med de andra 2 som finns. Hyss nummer två är att man kan väcka sin människa genom att springa över hennes hals med klorna utfällda. Fram och tillbaka, och sen ta en tur över kinden. Jätteskönt. Bra start på dagen... 

Nu orkar jag inte sitta upp längre, tror att jag ska duscha bort alla äckliga baciller. Fast det är faktiskt jättejobbigt att duscha......    

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ussssch! Hoppas du är bättre idag! Jag sitter här o kraxar o fryser. Jocke har säkert smittat mig den skurken. Vagöru nu i veckan då? Ses?!!! Puss & Kramar

2007-12-15 @ 13:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0