*peppar peppar*

Jag har en känsla av att nästa år kommer att bli strålande. Eller åtminstone inte lika bedrövligt som det här. 2007 är inte ett år jag vill minnas, alls.

♥ 2 Februari - Hera
♥ 25 september - Eddie

Jag avslutade förra terminen med knappt godkänt efter flera inhumana kurser, Sommaren spenderade jag hemma i soffan med sjukskriven axel. Hösten har varit en kamp med magkatarr, skola och liv. Den här kursen sträcker sig in i 2008, men bara en liten stund.

Att se fram emot 2008:

♥ Bebisar!! M och Sofie ska kläcka snart!
♥ Egypten!!
♥ Hus?

Det sista där är kanske närmare än vad vi tror. Vi förlorade ju budgivningen för någon vecka sedan, men mäklaren hörde av sig nyss och frågade om vi fortfarande var intresserade för de andra hade hoppat av! Jag sa JA och la ett nytt bud. Hon skulle ringa sen igen... Magknip!

Jag beställde nya bikinisar igår också. En grön, en svart med blomma och en med dödskalle på!  Min nya snygga Egypten-kropp ska jag börja jobba på strax. 

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0