Ehh....

C har typ brutit foten, så när jag trodde att jag skulle kunna hinna med lite skola och liv så blev det NEJ! Det är jättedumt för den här veckan föreläser de om allt intressant:

◊ Anmälningsskyldighet
◊ Barn som far illa
◊ Sekretess
Plus ca 4 lektioner till som jag förträngt i skrivande stund.

C bröt för övrigt inte foten genom att vara aktiv i någon sport eller aktivitet, utan vår älskade häst trampade/sparkade på henne. Hon stod utanför "säkerhetszonen", vilket var riktigt orutinerat efter 15 år med samma häst, men sen sa det smack och nu hoppar hon på kryckor. Illa C*lla.

Är det dags för lunch när magen praktiskt taget knorrar en hel mening: "mata mig din snåla tant!"?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Halulu! Åhhh vil oxå på horse showen!! Hoppas ni har sköj! Lägger inte ut ngn bild på emilia på bloggen tänkte jag. Lite för privat. Men du kan få se bild på mobben ngn dag. :) Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2007-11-29 @ 17:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0