Se dessa!!

Var inte trött när jag kom hem igår, så jag hyrde med mig 2 filmer, och jag blev inte missnöjd!
Den första var "Ängel i New York" (Noel). Det är en mycket eftertänksam film, där man ställs mot sina egna tankar och värderingar. Paul Walker spelar en polis som har svårt att kontrollera sin svartsjuka mot flickvännen, men får en knäpp på näsan av en gammal man.

Den andra var "Livsverket" (Life as a house) med Kevin Kline och Hayden Christensen som far och son. De har en väldigt trasig relation, och är båda på våg ut fel håll i livet. Filmen har så mycket djup och man känner verkligen känslorna och tankarna hos karaktärerna.

image4 image5

Jag ska erkänna att Paul och Hayden gör ju inte filmerna tråkigare, de är ju så snygga... Det är nästan så att man får högstadiecrushar på dem! Hårdingar som blir mjukisar i slutet - kan ju aldrig bli fel.

Man kunde ju tro att man fick mindre känslor för sin egen hårding när man ser dessa hunkar, men för mig är dte tvärt om. Jag ser min älskling i alla snyggingar på filmoch tv, och då blir han bara bättre. Då vet jag att han är perfekt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har du gjort håret ännu?? Lägg upp bild!!! ;)

2007-11-11 @ 21:44:53
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0