Det är sent...

...så varför sover jag inte??? Henki är ju inte hemma. Kan ju aldrig någonsin sova en normal natt utan honom. Skräll att man alltid ska vara så beroende ♥

Idag firade vi mammi. Hon fyller egentligen imorrn, men eftersom somliga måste arbeta h e l a långa dagen så fick det bli idag. Vi fick pizzabullar och sen mammas goda ANANASPAJ! Jag var tvungen att äta gräddglassen till, för annars går det inte, så nu har jag jätteont i magen - men det var det värt!

Dags för lite Gilmore Girls som nedvarvning innan jag ska försöka somna... Jag kommer ju ändå bli väckt när Henki kommer hem sen och monstret skäller - och kommer ju inte kunna somna om - men visst... Klart pojken ska ut och festa!! (Bittras förening...)


Känner mig såhär...
image211
Snaaaaaaark!


Kommentarer
Postat av: Fia

Nej det är en omöjlighet att sova en normal natt ensam :) Där är vi två.

2008-04-27 @ 15:09:20
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0