Djur och deras påhitt

Det är mycket med djuren nu. Jag funderar på att inte ha Ombras säng framme för hon sover ändå aldrig i den, och nu har den fått en ny uppgift - kisslåda. Tuss har kissat i den 1 gång om dagen i 3 dagar. Det spelar ingen roll om jag städar lådan efter varje gång de är där, hon kissar där i alla fall... Det känns som en dominansgrej så om jag tar bort sängen så kanske hon slutar. Eller så börjar hon väl kissa i våran säng istället. Kattskrälle!

Imorgon ska vi på Husdjursmässan ute på Hammarö. Jag, Henki, Ombra, C, A och M (vår guddotter) ska dit tillsammans. Det ska bli spännande. Det blir tornerspel, Bodils minicirkus och mycket annat! Det blir även bra socialträning för Ombra!

Nu ska vi snart åka ut till S och bebis K. Det blir lite fika, lite bus med hundarna och en massa prat. Prata är vi världsbäst på! ♥

Annars händer det inte mycket. Det är skola som vanligt. Jag har varit inne och pratat med min kursledare om att jag varit sjuk så länge, och nu är jag på rätt väg. Jag ska skriva om språkstörning i slutessän och under helgen ska jag komplettera en text om elevhälsa. Jag har läget under kontroll! Känns ovant ♥

Här får ni lite Svenska för nybörjare. Hur kul som helst!


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att ha läget under kontroll! :)

2008-04-18 @ 23:19:59
URL: http://annaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0