Ge mig! (för hundrade gången...)

Jag tror att jag har glömt hur det känns att vara frisk. Är nu inne på vecka 4 av total sjukdom, och nu börjar jag få ont i halsen också. Fan. Jag har inte tid eller ork med att ligga hemma och dra mig. I helgen ska jag jobba, och det var länge sen pga resan, sjukdom och annat strul. Jag har inte råd att missa en hel helgs timmar!

Jag bara måste ha:
♥ En frisk kropp.
Ett hus. Snart har vi letat i 1 ½ år. Jag vill ha en trädgård!
Pengar. Jag har inte varit såhär fattig sedan förra sommaren då jag levde på Henrik.
♥ En ny tatuering. Jag & Henki ser på LA Inc. varje söndag (kanal 6 kl 19.00) och blir lika sugna varje gång! Jag behöver dock lite mer av hjärta nr 2 om det ska bli verklighet... Något med körsbärsblommor blir det i alla fall. De är så otroligt vackra, och så har de en speciell egenskap: de blommar och sen dör de. Att leva för dagen är inte direkt mitt motto just nu, så jag skulle vilja tatuera en körsbärsblomma för att inspirera mig till att våga ta risker, chansa och inse att livet faktiskt är kort.  
image200   image201image202

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0