Nu börjar det bli kul igen!

Så plötsligt har man blivit designer. Av bloggar! Fick i uppdrag att fixa Fias (inte börjat med själva sidan än), men har däremot gjort färdigt Ehlins. Lite stolt faktiskt. Man får vara ego en lördagförmiddag! ♥

Sjukheten börjar äntligen gå över. Tack till doktor Sture som äntligen fick *rslet ur vagnen och skrev ut medicin.När jag kom in till honom sa han:
"Ja då ska vi gå in i undersökningsrummet för besiktining, så får vi s eom vi ska ringa begravningsbyrån eller inte! Hahahahaha!"
Jättekul. Jag fick dock nässpray med kortison i, och piller som är slemhinneavsvällande. Tydligen så hade jag bihåleinflammation. På något knäppt sätt så är det skönt när man kan få en ordentlig diagnos och faktiskt får något mot det.

Idag fyller Pappsen år. 54 år blir han, gamle mannen! Jag, Klas, Sofia och Henki har lagt ihop till världens present. Jag tror att han kommer bli riktigt nöjd!

image177
Sötisarna vid Gapern! ♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaaa, han verkade bli så glad så :D jag visste inte ens vem john fogerty var.. illa,illa :D tack för hjälpen med designen!

2008-04-07 @ 21:12:30
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0