Typiskt mig...

Tydligen så måste man anmäla sig till kurser man ska läsa fastän man går ett program. Detta bestämdes tydligen nyss - och jag har missat det totalt! Jag skulle anmält mig till kursen Kreativ Matematik som går nu på hösten den 15 april, men icke. Jag har nu fått lämna in en "sen anmälan". Jättebra...

Jag skrev ju sist att jag " äntligen hade koll" - tydligen inte... Lagen om all j*vlighet...

I huvudet just nu:
- Essä om språkstörning
- Hundutställning 1 maj
- Besiktning av mycket trasig och lortig bil
- Träna- eller inte träna ihop våra tikar?
- Ta tag i ponnyavslutet
- Köpa böcker till skolan för pengar jag inte har

Urk... En del bra - en del dåligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

ponnyavslutet, vad innebär det?

2008-04-22 @ 22:12:56
URL: http://annaflickan.blogg.se
Postat av: Johanna

Att jag funderar på att inte fortsätta rida med min guddotter för det kommer alltid något imellan och det är pengar som jag kan lägga på något annat =D

2008-04-23 @ 10:36:21
URL: http://johanonnona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0