Dagens i-landsproblem helt enkelt.

Tänk om man kunde ha lyxen att få pengar för sitt intresse. Att inte behöva slita som ett djur på ett jobb man bara har för pengar som inte ens räcker en vecka. De räcker till bilförsäkring, bensin, och eventuellt mobilräkning. Förbrukningsvaror. Jag ser fram emot min examen, och att få jobba med något man faktiskt bryr sig om.

Igår jobbade jag mellan 11 och 20. Idag mellan 16 och 22. Det är ungefär det jag hunnit med under helgen. Och ja just det- jag har blivit ful också. Glömde kanske förvarna er som kommer träffa mig framöver... Jag är numera inte försedd med långt, vackert hår, utan mitt eget tunna barr som knappt ser sammanhängande ut. Det underbara löshåret har suttit i 4 månader nu, och endast 20 starka slingor har lyckats hålla sig kvar. Håret såg ju inte klokt ut för det var ojämnt och slitet som aldrig förr - men jag kunde ju åtminstone göra en fläta som räckte längre än axlarna! Blev riktigt deprimerad (inte långt till gråten) när jag såg mig själv i spegeln efteråt. Jag hatar mitt hår. Djupt och innerligt. J ville inte sätta i det gamla förrän vi varit i Egypten (för att det sliter så på det), men jag kommer gå in i psykos om jag inte får tillbaka mitt hårsvall snarast. Ska försöka övertala henne i veckan. Muta med något kanske. Hjälp mig.

 
Jag är ARG som ni kan se. 
Akta så att jag inte snärtar er med mitt långa hår. . .
Suck... Jag ser ut som Homer Simpson!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0