Födelsedagsnöjd!

Tack ni gulliga människor som grattade mig igår! Telefonen pep hela tiden. Tjejmiddagen på Nöjes var mysig, och på kvällen fick jag middag hos mamma & pappa. Jag fick jättefina presenter, bland annat:

 - En "mitt första år"-bok om Ombra från S & R
 - Presentkort på H&M från Lisa
 - Fickpengar till Egypten av mamma & pappa
 - Presentkort på Mitt i City från Klas och Fia
 - Handledsvärmare med katter på från Fias mamma
 - En tavla på mig och Ombra när vi badar på sommaren från A
 - En 25-årstavla med kort på mig från C
 - Ett långt halsband med blommor från Linda och Malin

♥ Halsband och örhängen i form av hjärtan från min älskling
♥ Nya bärbara hemtelefoner från min älskling. Han vet att jag har pratat sönder den gamla...

Tack så mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0