Ja se det snöar!

Äntligen riktig snö!

Tuss har ett nytt hyss. 2 kvällar i rad, exakt kl 22, har hon hoppat upp och kissat i Henkis säng. Vi vet inte varför! Kan det vara en protest mot hunden? Känns lite otippat när hon inte varit här på en vecka. Soff trodde att hon kanske är på gång att bli könsmogen. Usch vad jobbigt om det är så! Jag kommer ihåg hur Eddieälskling sprang runt med rumpan i vädret och skrek hela dagarna... Då får det hellre vara hund-trots...

Här busar hon med muspekaren på datorn när hon var alldeles nyinflyttad:



Är hemma med magkatarr idag också. Det är bättre idag, men det vet man ju aldrig förrän man vaknar. Det är dumt att jag missar en hel helgs lön, men jag får väl jobba igen det nästa helg på någon vänster. Tur att vi inte hittat någon som vill med på rallyt.

Nu ska jag försöka dammsuga lite. Ett ton grus på golvet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0