Melodiskiten

För att summera veckan som gått:

♥ Promenader
♥ Stallet
♥ Rally
♥ Djur

Jag sa på skämt att jag skulle se hur mycket jag gått ner efter en vecka med hunden, men resultatet är slående. 2 kg. Jag är rätt nöjd med det. Har ju bara knallat runt som vanligt och lagt till hundpromenaderna, så det är ju bra att kroppen funkar på lite extra arbete.

Såg ni Melodifestivalen igår? Jag stod på jobbet och pinades. Hade de lagt alla de sämsta bidragen i det första programmet? Jag hoppas det. Låt nr 8 var så dålig att jag blev illamående, på riktigt! Alla tanter i hela Sverige röstade väl på honom... Fy farao. Skickar vi honom som representant för Sverige måste jag nog emigrera.

-------------------
http://royalombra.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Soff

Ha! tom Jockes farmor o farfar tyckte han var "lite väl mossig" för melodifestivalen. Höras i veckan o mysa! Jaa! Puss kram

2008-02-10 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0