2007/2008

Jag hittade den här listan på Sofias blogg, och gillade den jättemycket. Är allergisk mot listor i vanliga fall, men den här var annorlunda. Kopiera till era bloggar, så blir det roligare!

2007
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Svårt att säga. Händelserna under året har förändrat mig, så jag har säkert gjort något annorlunda.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Avger aldrig några nyårslöften för jag har aldrig diciplin att hålla dem....
3. Vilka länder besökte du?
Sverige...
4. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Lycka. Resor. Det hände så mycket tråkiga saker 2007, så jag hade ingen ork att åka bort och vara glad.
5. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
14 augusti föddes vår gudson L. Han är mysig!
6. Största misstaget?
Att jag inte stod på Henki mer angående husköp. Hade jag tjatat mer hade han gett med sig. Det vet jag nu...
7. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Överarbeta min axel på macken och var sjukskriven i 8 veckor. Inte roligt. Annars har jag nog inte varit mer sjuk än vanligt. Jag brukar vara den som har sämst immunförsvar.
8. Bästa köpet?
Min bil! Den  ar hittils varit värd pengarna, och är min trogna tjänare!
9. Vad spenderade du mest pengar på?
Sjukvården (fick frikort), och bilen.
10. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Allt med Justin, Timbaland och Nelly F. Det var deras år.
11. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
E & J fick L som jag skrev förut. Andra bebbar på gång i år.
12. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med mina vänner. Det är inte med mening, men det har varit så hektiskt med allt.
13. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat. Varit i skolan.
14. Hur tillbringar du julen?
Med alla familjer. Morgongröt hos H´s föräldrar. Middag och klappar hos mor och far, och sedan tillbaka till svärisarna.
15. Favoritprogram på TV?
Prison Break och Cityakuten.
16. Största musikaliska upptäckten?
Timbaland. Hittade Way I are på en annan blogg, och sen var det kört.
17. Något du önskade dig och fick?
Ett schysst sommarjobb; macken.
18. Något du önskade dig men inte fick?
Ett hus. Att Eddie skulle bli frisk. Att Hera skulle bli frisk. Att skolan skulle vara rolig.
19. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Tog det väldigt lugnt. Var en vardag, så alla kom och firade på kvällen.
20. Vad fick dig att må bra?
Henki, alla mina vänner, mina underbara djur! ♥

Tack underbara S för den body lotionen jag fick! Den luktar mumma! Först lavendel och sen något ännu godare!

Kommentarer
Postat av: Soff

Detta år blir bättre. Massor bara i mars ju ;) Ni kommer säkert hitta ert drömhus som bara stått o väntat på er. Puss & kraaaaaaaaaaaaaam

2008-01-06 @ 00:05:29
Postat av: Fia

Ja visst var den rolig ;D arbetade om den något, tog bort massa frågor och gjorde den lite rappare :) 20 stycken räckte, annars blir listor tråkiga. Tror allt att ni kommer hitta drömhuset, och då gör ni det garanterat med råge ;) Kram.

2008-01-08 @ 00:02:55
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0