En rolig lista. Faktiskt.

10 favoriter:
Färg: Svart
Mat: Kött i alla former
Band: Inget band just nu, men jag gillar Shayne Wards nyaste.
Film: Shooter. Mums.
Bok: Har inte tid att läsa.
Årstid: Vinter. Och då menar jag en vinter med snö...
Veckodag: Fredag
Glassmak: Ben & Jerrys Phish Food 
Tid på dygnet: tidiga mornar.

9 för tillfället:
Humör: Trött
Kläder: Mysbyxor och ful t-shirt (är på jobbet)
Bakgrund: Lagom mycket smink
Nagellack: Orka.
Tid: 20.37
Omgivning: Jobbet.
Irritationsobjekt: Folk som hyr segt.

8 första:
Bästa vän: Jeje
Screen name: oftast jojohohanonnona
Husdjur: Katter
Piercing: öron
Förälskelse: Oj... C. J antagligen. Första långa förhållandet i typ 2an!
Musik: New Kids On The Block.
Bil: Mitsubichi Colt
Kyss: Med M. O i 4an.
7 senaste:
Cigarett: hemligt
Mat: köttbullar, makaroner och massor av ketchup
Dryck: fanta
Biltur: hem från jobbet igårkväll
Kyss: med Henki förut
Spelade låt: Breathless med Shayne Ward 
TV-program: Miami Inc

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nepp
Brutit mot lagen: Senast igår enligt parkeringspolisen
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Inte än
Varit med på TV: Nej!
Kysst någon du inte känner: Svårt att definera känner... Antagligen.

5 nej tack:
Kläder: cityshorts
Mat: Grillkorv
Musik: dödsmetall
Dryck: martini
Personlighetsdrag: nedvärderande

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Jobbade, såg på film
Du kan höra just nu: fläkten i kylarna
Du inte kan leva utan: Henki, katterna, familjen, vännerna
Du gör när du har tråkigt: Äter, tittar på tv

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Den är hemlig än så länge.

-------------------------------------------------------------------------

♥ Jag och Henki firade 7 år igår. ♥ Vi firade med att jobba till sent på kvällen, att sedan se på film, och att sedan somna. Vi kom överrens om att bara överfira de jämna åren från och med nu, haha.

På torsdag ska jag göra en hemlis som jag hemskt gärna vill berätta, men då skiter det sig nog. Nej, det är inte bebis. Jag skriver mer om detta senare i veckan.

Kommentarer
Postat av: Fia

Om du får tid över för bokläsning nångång så ska du läsa Snabba Cash av Jens Lapidus Riktigt bra bok. Tog 4 dagar att läsa ut, kunde inte släppa den :D Nu ska vi kasta oss över Steven King. Hörs! Kram :)

2008-01-20 @ 20:59:49
URL: http://soffia.blogg.se
Postat av: Anna

Å kul att höra någon som testat den! Springer dock på toa hela tiden :) Har du oxå en Colt? Det visste jag inte. Visst e det en härlig liten stor bil! Fick in en barnvagn, två vuxna å en bebis i barnstol i min utan större problem :)

2008-01-21 @ 19:12:25
URL: http://annas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0