Kattunge = j*vla pälsboll!

Jag är trött!!! Hjälpte till med flytt igår, men det var roligt och för ett gott syfte. Puss S, jag är glad för er skull! Idag hade jag stängning på vfu:n vilket innebär att man slutar 17.30. Hela dagen borta. Nu har jag pluggat fördjupningsarbete i 2 timmar. Gröt i huvudet. Väcker Tuss mig i natt så blir jag vansinnig. Klockan 6.30 varje morgon stoppar hon sin nos i min mun, sedan snuttar hon mig på ögonlocket, och sen springer över halsen och ansiktet på mig. Fram och tillbaka. Fram och tillbaka. Ge sig!

Skriver lite kort för jag bloggade långt igår, och när jag skulle publicera så var det segt och då försvann allt...... Arg!

Puss o Kram! ♥

P.S Vi fick inte huset heller. Eller ja. Vi tackade nej eftersom allt blev så knäppt. Knasigt att helt plötsligt tacka nej efter att ha varit så desperata. Jag blir schizo av alla känslor. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0