Betties Galleria & IKEA

Häromdagen kom mina saker från Betties Galleria! Jag är väldigt nöjd med både smyckena, den snabba frakten och priset!

Det blev:

 Ett klöver-armband.

 En halsband med nalle och klocka.

 Ett klöver-halsband med tillhörande (och likadana) örhängen. 

Superfina! Jag är inne i en handlaperiod just nu, så jag har utökat mitt IKEAförråd här hemma. Idag köpte jag ett massivt torkställ som är jättebra.

 
Det är mycket bättre med tvätt på höjden istället för vårat gamla som är 3 meter långt och tar upp hela vardagsrummet. 


Det är inte bara jag som gillar IKEA!  ♥ Påsen var så oemotståndlig att den var tvungen att undersökas från insidan. Hur hon lyckas hoppa in i den utan att komma åt kanterna förstår jag inte!

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi söt katt =) de lyckas med allt =)

2008-07-06 @ 18:28:36
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0