Café Översten

I fredags när jag hade varit och shoppat loss hos Sofia, så åkte jag och mamma och fikade innan jag skulle hämta Tuss hos doktorn. Vi bestämde oss för Café Översten, för där hade vi aldrig varit. De hade så god mat och fika där, så vi åt tills vi rullade därifrån...


Mamma åt en ost & skinksmörgås, och kolatårta med jordgubbar och grädde till efterrätt. Jag åt en mozarella och tomatpaj, med ananaspaj och glass till efterrätt. Hur gott som helst! Vi satt i bersån och tog det lugnt, och tittade ut över Klarälven. Kan det bli bättre än så?

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh va gott =) jag köpte färsk ananas som jag har i kylen nu, skar den igår så nu e det bara o äta =)



har gjort morotskaka med mums =) man kan göra mkt gott själv ju =)



men cafet där kanske jag ska testa, mysigt på sommarn ju =)

2008-07-07 @ 15:32:35
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0