An evening at the Örsholmen

Igårkväll blev det en lite halvspontan myskväll på Örsholmen tillsammans med en massa roliga människor. Det blev grillning, kubb, badminton, lite "volleyboll" och lite bad. Jag tog med mig Monstret för lite socialträning, så läs hennes kväll här. Hon var jätteduktig, även om hon gärna hade velat vara med och spela spel!

Här får ni lite fina bilder ♥







Jag förstår inte varför jag bara tog kort på hunden? ♥ Det var en jättetrevlig kväll, så ring mig igen nästa gång!

Imorrn åker baby till Norge på jobbintervju. Som det ser ut nu så kommer de att få jobben, och det innebär att jag blir ensam måndag-torsdag varje vecka. Det är jag lagomt sugen på, men det är ett äventyr för min älskling så då ställer jag upp. Det blir nog bra sen när man hunnit vänja sig.

Ikväll är det visning på ett hus vi inte alls har råd med, men det har verkstad på 126 kvm så då "bara måste vi se det" (INTE min kommentar). Jag tänker inte ens fundera på om det är fint eller inte, för så mycket pengar kommer det att vara perfekt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0