Belöning är ett måste

Idag har vovvemonster varit hos doktorn och kostat mig massor av pengar, och ändå vet vi inte om det är skabb hon har på magen eller inte. Sjukvården är väl underbar...

Jag var inne på Natacha Peyres blogg och hittade hennes tips om Betties galleria. Jag var tvungen att handla lite, fastän jag nog kommer gå totalback den här månaden ändå... Skulle lägga in bilder men tydligen var det ett exemplar av varje så när jag köpt dem fanns de inte kvar! Får bli bilder när de kommer. Det blev iaf ett halsband med klocka i form av en nalle, ett armband med klöver och ett halsband med klöver. Hur fina som helst, och dessa 3 kostade mig 350 Kr! Suveränt!

Nu ska jag se färdigt på en film och sen ska jag läsa lite skolarbete. Otroligt ointressant ämne den här veckan: Svenskar och svenskhet. Hur vi är och vad andra tycker om oss..... Blaa....


Kommentarer
Postat av: Anna

lät inte som något intressant ämne nej

2008-06-23 @ 19:09:34
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan! Nu har jag lagt in ngra bilder, eller rättare sagt igår gjorde jag det :)

Ja de har mycket fin och billigt e det! Kan det bli bättre :)

2008-06-23 @ 20:45:25
URL: http://annas.webblogg.se/
Postat av: Nina

Du fröken, nu har jag uppdaterat bloggfanskapet :) Tack för grattiset förresten, funtar på lila hår men kom på att jag redan har testat det!



Och du ser grymt fit ut på midsommarbilden!

2008-06-24 @ 23:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0