Funderar på att bli norsk!

Ja inte jag då, men min baby. Han har sökt jobb i grannlandet, och det hela verkar mycket positivt. *peppar peppar*  Jag skämtade med honom förut och sa att när han väl fått ja från arbetsgivaren ska jag säga nej till att han åker. "Det gör inte du" sa han då. Så sant. Vi är snälla mot varandra på det viset - låter varandra ha sitt space och sitt eget liv. Vi har 3 liv kan man säga: hans, mitt och vårat. Jag tror att det berikar vår relation otroligt mycket för vi umgås inte ihjäl varandra. Istället har vi massor att prata om när vi väl är hemma samtidigt, och kan då slappna av eftersom vi är mätta från allt annat vi gjort. The way to sucess helt enkelt ♥ 7 år, 5 månader och 15 dagar idag!




Slut på vårterminen idag också!
Nu väntar en veckas sommarlov innan sommarkursen drar igång...

Kommentarer
Postat av: Åsa

WORD!! snart 7 år vi också, samma filosofi.

2008-06-03 @ 22:28:05
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Limpan

Vi kör tvärtom vi. Umgås ihjäl varandra, flyttade ihop efter några månader, förlovade oss efter ett år och skaffade barn på tok för tidigt. You name it, ALLA fel alltså :)

Men vi har snart 5 år. Än så länge känns det som det blir fler. :)

2008-06-06 @ 09:17:52
URL: http://teodor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0