Hundvakt

Det är mitt jobb som det kvarstår 6 dagar av. 5 dagar avklarade. Det kanske låter som om jag tycker det är hemskt, men inte hela tiden. ♥ Det som är jobbigast är att de båda är sånna bebisar att de ständigt busar upp varandra. Lägger sig den ena ner för att vila är den andra där och puffar på den för att busa igen. Just nu sover de djupt, och ska snart bli promenerade.

Ikväll kommer min baby hit och ska sova över.Vi har inte setts mer än 2 x 20 min på 5 dagar så nu saknar jag snart ihjäl mig. Jag har haft riktigt mycket magkatarr de senaste dagarna så det ska bli skönt att få lite sällskap.

Jag hoppas att de närmaste dagarna bjuder på lite lugn de också, så kan jag skriva lite mer!

Kommentarer
Postat av: Fia

jaa, mycket jobb nu :) Nästa vecka är jag dock ledig en del ;D ÅH! Härligt att du fått igång besöksloggen ;D Kul va? :D

2008-06-14 @ 17:10:26
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0