Kissemjau!

Vi lever mest på balkongen nu när det är så varmt...


Borde kanske börja ställa ut bebiskisse också. Titta vad fint hon kråmar upp sig för kameran ♥



Häromdagen satt de tillsammans i sovrumsfönstret och skällde på fåglarna.




Farbror Muffin är på hugget och har stenkoll!


Ovanligt nog skulle Tuss bara busa istället... ♥

Igår var skolan slut. Vi lämnade in reflektioner kring den sista redovisningen, och jag fick frågor tillbaka av läraren angående samarbetet i vår grupp. Kände att jag inte orkade försöka "se bra ut" och förklarade vilka problem vi haft. Det var skönt att få förklara hur de andra två betett sig och att de inte kunnat gå att samarbeta med. Men nu är det slut på vårterminen, och jag behöver aldrig arbeta med dem igen!

I tidningen skrev de att skatten kommer tillbaka den här veckan. Det låter super! Jag behöver en ny bil, egentligen typ igår, så att pengarna finns på kontot underlättar arbetet lite. Ska bara få fart på Henki också eftersom det är han som bestämmer vad jag ska köpa. Han kan bilar, så jag överlåter det åt honom ♥ Hör av er om ni har något att bli av med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0