Galna Grodan

Ikväll händer det inte mycket. Vi slappar i soffan. Jag har egentligen en miljon saker att göra för skolan, för resan och för djuren - men jag är så trött så jag orkar inte dra igång något projekt. Jag har lagat Usch idag, och mår illa för hela lägenheten luktar korv och blä... Men, vad gör man inte för sin hund? Och katt förresten. Tuss var helt vansinnig av lukten och sprang runt och skrek. Jag tystade henne med leverpastej...  

image154

Lyssnade på den här i bilen idag, och min syster kunde inte förstå vad som var så roligt. Jag försökte förklara videon, men det är bättre att se den själv. *Ding Ding*


Kommentarer
Postat av: Soff

http://sofieterese.blogspot.com/

2008-03-12 @ 17:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0