Åldersnojja

Madonna och Justin Timerlakes nya låt är - ja jag kan inte bestämma mig riktigt. Jag tycker att den antingen är jättebra, eller så är den världens största pr-jippo. Allt med Justin säljer som smör i solsken, så det är kanske därför nyaste singeln från hennes nya album låter som någon annan?



Det som fascinerar mig mest är att Madonna och min mamma är lika gamla.  ♥ Det påverkar faktiskt. Jag tycker att Madonna skulle komma längre om hon inte kröp runt i hudfärgade korsetter och lackstövlar. Man kan faktiskt vara "poppig" och fräsch ändå... Men, det är vad lilla jag tycker.

Jag har tjuvat hem lite musik på senaste. Typ 10 skivor med Billboard Top 100 med början från 1992-2007. Det tog ca 15 minuter så var disken full, så nu måste jag slänga en del av låtarna för annars får jag inte plats... Jag hittar dock en hel del guldkorn från mellan- och högstadiet:

R.Kelly - Can't sleep
Donna Lewis - Always Forever
La Bouche - Sweet Dreams
Deep Blue Something - Breakfast At Tiffanys
3t - Anything
Oasis - Wonderwall
Take That - Back For good
Monica - Angel of mine
Six Pence None The Richer - Kiss me

Och mycket, mycket mer!

På lördag har vi 75-årskalas. Det är jag, Johan och Jenny som har fyllt 25 nu under våren. Pensionärerna och föräldrarna ville fira oss kollektivt så då får det väl bli så. Det känns dock vemodigt att säga att man är 25 nu. Det är inte roligt. Hellre 23 faktiskt....

Nu ska jag och vovve snart åka till stallet i det finfina vädret.


Irma myser i solskenet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0