Håret del 3

Nu är det slutgiltigt: jag färgade om det igår till mörkbrunt. Eftersom jag är totalt kass på att färga själv så är det fortfarande lite röda/lila slingor kvar och lite gammal färg i rötterna, men det blev en snygg kontrast - eller nåt. Jag orkar inte göra om det mer helt enkelt.

Jag fick antagningsbesked igår att jag kom in på sommarkursen jag sökt. Skönt! Nu kan jag slappna av i sommar och bara njuta med mina håriga bebisar. Det kommer säkert att vara tempo med inlämningar och andra uppgifter, men det är bara 2 närträffar under 10 veckor så det passar mig utmärkt. Jag jobbar bättre ensam hemma i mitt eget tempo.

Imorgon är det seminarie kring våra essäer i skolan, och sen ska vi på visning. Huset ligger utanför vår gräns men man måste ju titta åtminstone. På torsdag åker jag och Ombra upp till Sunnemo för lite socialträning. På fredag reser vi från Sunnemo till Vikersund (Norge) för Rasspecial fredag-sön. Det ska bli mycket spännande. Bloggar jag inget under veckan så är det för att jag helt enkelt inte är hemma! ♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, men hjälp vilka skumma typer som bor där.. helwacko :P härligt att du experimenterar med håret! det är ju bara kul ;D

2008-05-06 @ 20:34:49
URL: http://soffia.blogg.se
Postat av: Anna

ok själv ska jag ha semester i 6 v hoppas jag, men schemat är ej klart än menjag hoppas:) jag har 3 v semester o har lagt in resten som lediga dagar före o efter:) kanske skulle se om det finns platser på ngn sommarkurs.. hmm tack för tipset johanna!:)

2008-05-06 @ 21:15:43
URL: http://annaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0