Jag älskar dig på armen

Att kunna blogga på jobbet borde ju ses som en arbetsförmån, eller?

Morgonen började med avstjälpning av hund hos mamma och pappa. De skulle ut och gå någon mil med henne senare. Passar henne perfekt. Vi har mycket motionerande kvar till att ens försöka oss på "calm/submissive" á la Ceasar... Sen åkte jag till jobbet. Skulle ta min traditionella tjuvrökarcigg innan jag började, men insåg snabbt att jag glömt tändaren hemma. Jag gåspringer över till en av mackarna och köper en, för att sedan få vredesutbrott eftersom den inte fungerar! Börjar titta på den för att se om det är någon specialvariant - och jo då. Child Resistant står det med stora bokstäver på sidan. Alltså helt j*vla omöjlig att använda eftersom jag inte fått i mig något nicko och därför inte fått igång hjärnan. När jag väl får in den lilla sprinten och kan trycka ner knappen så att den ska tända sig, så blåser det. Bara att börja om proceduren. Hade jag varit helrökare hade jag lagt ner direkt. Efter en stund kämpande fick jag igång min cancerpinne och kunde lugnt börja förstöra mina lungor. Efter att jag fått jordens nickokick skulle jag plocka upp tidningarna för dagen - men de hade inte kommit. Kan ha något med det så kallade Schlagerfiaskot igår att göra kanske?

Dagen har senare bara varit seg. Kan räkna alla kunder på ena handen, och det är mindre än 100 filmer som ska komma tillbaka på 4 timmar. Det blir nog jättejobbigt...

Bror frågade vart jag hade tatuerat mig i telefonen förut. Mamma suckade i bakgrunden: "Det stod nåt på armen". Hon hade alltså sett den, men inte sagt att hon såg den. Jag tycker att hon borde vara van nu eftersom den är nr 6... Mammas dag idag i alla fall så hon får säga vad hon vill i några timmar till! Hon kommer att gilla den när hon väl ser den på riktigt. ♥

Måste tipsa om en bra piercing/smyckesida: http://www.tribe.se Riktigt bra priser och mycket fina smycken! Gå in och kolla! Beställde 2 st igår, och hoppas att de dimper ner i brevlådan snart!

Kommentarer
Postat av: Åsa

MÄH!!! Visa tatueringen. VILL SEEEE!!!!

2008-05-26 @ 14:22:13
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0