Jag hade ju beställt sol...

Man kan inte ha kalas i regn. Det blir inge bra... Hade dessutom redan satt ihop en outfit som passar i sol! (Dagens i-landsproblem...) Köpte den här från H&M på Bergvik förra veckan:

Supersnygg, fast min är mer babyblå och med tunna vita ränder. Läckert med vita leggings till! Insåg dock när jag kom hem att jag beställt exakt samma fast i vit som kom i paket igår. Men det gör inget för de sitter snyggt och är jättebekväma! ♥
(Slut på modeblogg för det här året...)

Kommentarer
Postat av: Anna

regn??? ja det VAR regn men nu är det SNÖ!



tråkigt o ha kalas då.. men hoppas ni får kul ändå!!

2008-05-17 @ 15:13:25
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0