Jaha...

Omröstningen gjorde mig inte direkt klokare eftersom alla röstade olika! Jag får se hur det blir... ♥

Jag, C, och T var på IKEA förut och förlustade oss. Jag har ju absolut inte ett öre på kontot, så jag handlade på betala-senare-kortet.... Jag var bara tvungen att få shoppa lite, och höll mig dessutom inom rimliga gränser. Det blev en hel del till hunden, och litegrann till oss.

FÖRNUFT Bestick 24 delarBestick är alltid bra att ha.

KNUBBIG BordslampaEn stilren liten bordslampa.

FANAHOLM RamEn ram där det hamnade en bild på mig och baby i Egypten.

NYTTJA Ram 2 st röda ramar.

Köpte ett grenuttag och lite annat pyssel också. Jag gillar IKEA för man får så mycket för pengarna, och det är bra grejer.

Imorgon blir det skolan, och sen slappa. Jag är trött och sliten i kroppen, så en förkylning är nog inte långt borta...

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaa, det ska bli otroligt skönt! :) Blir det nån tatueringsmässa på fredag för dig måntro? :)

2008-05-21 @ 11:09:05
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Fia

Nej Klas ska inte med :D Men jag vill dit en sväng o kika! Vilka tider är det?

2008-05-22 @ 12:15:34
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0