Ny design - igen...

Jag tröttnar så fort på designen, och tycker att det är lite kul att hitta på nya så nu fick det bli ändring. Den här kändes lätt och somrig så den fick det bli! Ska göra en ny åt hunden också, men det får bli senare.
 
Jag har fortfarande "jetlag" efter helgen och känner mig helt seg. Gick upp vid 07.00 fyra dagar i rad och somnade vid 02... Det tar på kroppen. Det var en jätterolig helg med mycket skratt och roliga människor. Norrmän är mycket öppnare än oss torra svenskar, så det var skönt att umgås med folk som var genuint intreserade och faktiskt menade det dem sa. I Sverige ska det ju annars tisslas och tasslas om allt bakom ryggen, och speciellt i djurvärlden med alla tävlingar och utställningar. Norskarna var dock trevliga och hjälpsamma, och gav de beröm så var de nästan förvånade för att få beröm tillbaka. Svenskar ger beröm för att beröm tillbaka, och norskarna tänker inte så. Nu ska jag inte dra alla över en kam, varken norskar eller svenskar, men hela atmosfären är annorlunda i vårt grannland. Det blir definitivt mer resor dit! Hejja Norge!

Annars händer det inte mycket idag. Är väl så illa tvungen att åka och bära hö i eftermiddag, men sånt är livet. Vad gör man inte för djuren? ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

bära hö haha inte så kul kanske men de måste ju få mat :)

fin design!! :) tycker jag:)

2008-05-14 @ 22:25:35
URL: http://annaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0