Tattooexpo 2008

Förra året var tatueringsmässan på CCC här i Karlstad. Den var sådär intressant och rolig. För oss som dumt nog trodde att tatueringarna skulle vara billigare på mässan, fick snabbt veta att fallet snarare var tvärt om. "Det är på mässor man kan ta ut extra" sa killen som satte den här i nacken på mig:


Just den här kostade inte jättemycket mer än vad den skulle gjort på vanlig studio, men lite ♥ Den ser dessutom helt skev ut för att jag vrider nacken för att ta kortet själv, snyggt!

I år är tatueringsmässan på Nöjesfabriken. Det lovar bättre miljö och säkert fler utställare. Ja tack! Gå nu dit och titta en sväng nästa fredag eller lördag (23-24 maj), det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Fia

Det kan nog bli en tur dit ja! :D vill ju fylla i min tatuering o bygga på lite ;D

2008-05-16 @ 10:17:13
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Anna

fin:)

2008-05-16 @ 22:18:39
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0