Tjejjig...

...är inget jag är ofta, men idag var jag tvungen. Hundtrasan hade låst in sig själv i bilen, och jag (mitt stora pucko) hade lagt nyckeln innuti... Inte så genomtänkt. Jag ringer såklart Supersambo som suckar tungt och säger att han kommer. 5 minuter senare står han på stallplanen och rycker och drar i dörren, och med hjälp av en pinne för trådarna i hagen så lyckas vi pilla tillbaka knappen. Supersambo är mycket duktig på att bryta sig in i bilar tydligen, och jag tyckte dessvärre att det var dunderhett och blev alldeles kär! Jag gillar när han kan saker, och löser problem på några sekunder. Intelligens är sexigt, och att lägga ihop det med kraften från muskler...... Det är riktigt tjejjig, men det står jag för. Alla tjejer gillar väl en "Handy-man"? ♥


Kommentarer
Postat av: Soff

Haha! Japp det är alla tajders det. ;) Puss & kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-05-18 @ 14:41:24
Postat av: Anna

jo det är sant :)

2008-05-18 @ 21:34:19
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0