Valt rätt karriär tydligen

Gjorde testet jag hittade hos Sofia, och fick resultatet:

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.


Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tankläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, SYO-konsulenter, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Ja jag säger då det. Första personlighetstestet som jag känner satte pricken över i:et. Stämmer till 100%. Prova själv!

Bilder på tattoon kommer snart, orkar inte ladda in från telefonen... NU ska jag plugga lite, och sen jobba ihop en ny header.


Kommentarer
Postat av: Soff

"tankläkare" haha, det passar ju bra nu, du måste ju få bra betalt med tande på bensinpriset ;D Puss o kraaam

2008-05-26 @ 18:31:18
Postat av: Fia

jaa men vesst stämde mycket :D Alla som gjort testet tycker så! :D Jaa TACK! Ses sen ;D

2008-05-27 @ 09:14:06
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0