Vuxna människor?

Ja inte är det lätt att komma överrens alltid. Kommunikation är en krånglig funktion, och hur tydlig man än tycker att man är så är det alltid någon som tycker att man sagt något annat. Det här med principer är också intressant. Att behandla alla olika är tydligen ett grepp vi använder, men bara så länge det funkar bäst för oss själva. Att så kallade vuxna människor inte kan komma överrens eller ens vara förstående är något nytt för mig. Jag har aldrig träffat så intressanta personer förut, och ibland önskar jag att jag hade valt att bli beteendevetare istället för lärare. Då hade jag kanske åtminstone haft lite bra kommentarer istället för att sura hemma i min egen tystnad. Jag nästan längtar efter mattekursen till hösten för jag tror att det blir mycket ensamarbete då...

Idag har vi varit på utställning på Mariebergsskogen. Läs mer om hur det gick här. Vi är alla trötta och blöta såhär efteråt, så det blir nog en kväll i soffan för vår del.

Nu ska jag skriva lite på min examinatiosessä. Tjihoo.... ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

haha trodde du ja, hört att det ska vara mycket räknestuga tillsammans ;) alltid roligt med grupper haha ;)

2008-05-23 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0