Aaah...

Ha! Där lurade jag er... Jag är INTE utvilad efter en lång natt av intensiv sömn och sköna drömmar. Snarare tvärt om. Det enda som blev skillnaden efter ersättningen var att han kunde somna utan att behöva bli guppad som ett stormande hav. Han vaknade som vanligt kl 01, 05 och 08. Ikväll ska jag försöka vänta ut sista matningen en extra stund och se om det kan göra något. Jag tänker dock inte kämpa för livet för det här, utan det kanske helt enkelt är så att det är en period just nu som vi måste ta oss igenom. Hujja...

Dagen har såklart spenderats ute i det sköna vädret. Jag, mamma, Harry och Ombra åkte till Mariebergsskogen och promenerade runt där. Att få gå i skogen runt Naturum är som balsam för själen! ♥


Efter promenaden stannade vi i ett av lusthusen och matade det lilla monstret. Det stora monstret vaktade oss. ♥


Harry kikar upp ur sitt fort. Det finns mycket att titta på i Mariebergsskogen!


Ena handen i munnen, och den andra på Lundmyr-mobilen. Livet leker! :)


Vi fikade efter promenaden, och jag åt dundergod glass. Strawberry Cheesecake, Chocolate Chip Cookies och blåbär - mums! Ombra fick ta det sista! :)

Imorgon ska jag och mamma luncha på Café August! Jag bara äter hela dagarna... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0