Kräftskiva i Munkfors

Ja den här kräftskivan kan utan problem sammanfattas M.Y.G.G!

M ycket goda kräftor
Y pperligt god köttfärspaj gjord av Henrik
G oda vänners lag heter det väl :)
G ôtt att åka hem i lagom tid med bebis

Jag slutade räkna när jag kom till 15 myggbet på den högra foten, och värre blev det längre upp på benen... S*tan vilka irriterande djur! Jag hade tillochmed ett bett innanför bh´n!

Vid ankomst bjöds vi på god och somrig välkomstdrink. Alla inspekterade Harry, och det var mycket "oj vilken bjässe", och "vilken kalufs". Det är standard :) Harry blev lite gnällig av all uppmärksamhet, så han fick hänga på mig i bärsjalen och då somnade han så gott. När vi åt var det såklart uppdelat i vuxenbordet och barnbordet, och vid barnbordet var ju även i år barnens barn! Mycket trevligt! :) Efter den goda maten kom myggen, och efter att ha suttit och sjungit en stund gav vi upp och åkte hem.

Bilderna blev mycket få, så ni får se den här godingen istället:


Tänk vad skönt  när de är såhär lättroade

Imorgon får ni se bilder på Ombras födelsedagsfirande! Hon fyllde ju 3 år i lördags, så vi firade henne lite sent idag istället... :) Nu har jag haft henne i 1½ år, min underbara älskling! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0