Inga bilder - bara text :)

Nu när Henki är hemma på semester får jag ingenting gjort :) Det kan ju bero på att vi umgås ordentligt som vi egentligen borde, men också på att Mr Bart (mustasch på norska, LÅNG historia om varför vi kallar honom det...) håller på att få nya rutiner så vi är inte riktigt i samspel här hemma.

Nästa vecka när Henki börjar jobba igen så kommer mitt bloggande att komma igång som vanligt igen, med bilder och allt! Jag kan dock skylla bild-bristen på att det är sjukt krångligt att kopiera in bilder från min nya telefon i datorn. Man måste i princip kopiera in alla bilder varje gång, och nu har jag ett stadigt fotoalbum på mer än 400 bilder i telefonen, så det tar en stund!

Läget annars? Jo, hunden löper... Jag glömmer varje gång hur äckligt hela hon luktar av det (hormoner och så...), men den här gången märks knappt någon skillnad mentalt. Visst är hon lite mer Fröken Trams och Flams än vanligt, men så länge man inte släpper henne lös i skogen så sköter hon sig exemplariskt ♥ Klon är förresten läkt sedan flera veckor tillbaka! Den är just nu vit och alldeles skrovlig, vilket ser knäppt ut bredvid alla andra blanka, svarta klor. Skavsåren från bandaget har läkt jättefint, och håren som växte ut är också vita (det är tråkigt med svart hund ibland) så nu har hon en stor vit fläck på insidan av hennes högra ben nere vid tassen. Knäppt det där att pälsen byter färg när det är ärrvävnad...

På lördag ska vi till Munkfors på kräftskiva. Det ska bli riktigt kul! Det är med Henkis föräldrars kompisar, och jag har inte varit på deras kräftskiva på minst 7 år! Vi blir många barnfamiljer som kommer, och det är alltid mysigt! ♥ Kul att tredje generationen har startat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0