Bildbevis!

Det har varit lite bilder här på senaste, så nu smäller vi till med en hel drös på en gång!

Vår vecka:
Lunch är inte alltid så enkelt. Det är alltid massor av djur som ska vara med och ställa till det! De är ju mycket roligare att titta på än att äta...



Som tur är har Harry inte förstått att det är maten Ombra är ute efter än... Nu är det det bara roligt att hon slickar honom på handen.

I onsdags lekte vi med Selma och Theo(med h?). Vår mysiga och nu lilla mammagrupp ses en gång i veckan. Jättekul, och bebisarna verkar gilla att leka också! ♥


Efter lekstunden handlade vi, och åkte premiärtur i kundvagn! Mycket underhållande!

Mössan är PoP från det glada 80-talet! :)

Vi har varit trötta i sängen...


I onsdags fyllde min kära bror år. Jag glömde packa med hans present, men han fick leka lite med Harry och det måste ju vara lika bra? :)


Imorgon blir det kanske någon snabb mobilbloggning bara, för först ska jag och Harry till min praktikskola och hälsa på. Efter det hade jag tänkt ta det där sabla grisvaccinet, och sen på kvällen är det julbord med Henkis jobb. Harry ska sova hos mormor & morfar hela natten för första gången. Det kommer gå jättebra! Värre är det nog för mig att sova utan honom... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0