Ha!

Harry har inte haft någon magsjuka under helgen - han har fått en tand! Ha! Symtomen är ju likadan med dålig mage, lite feber och en massa gnäll. Nu har han 3 små bissingar i underkäken. 7 av 20!

Vi var tvungna att få lite socialt umgänge idag, så på eftermiddagen åkte vi hem till mamma och pappa. Harry blev överlycklig att inte behöva hänga med trötta gamla morsan längre, och trötta gamla morsan var glad att inte behöva bära arg liten bebi. Vi gjorde julgodis (vit choklad med krossade polkagrisar!), åt mat och pratade.

Nu när vi kom hem skulle jag ha lagat mat till Harry, men eftersom ingen av oss haft ork med hemmet så är diskberget inte så roligt. Även om jag har kört en disk om dagen (och vi inte ätit något) så är alla kastruller smutsiga ändå. Jag orkar inte plocka ur och i maskinen en gång till idag. No way. Maten får vänta tills imorn, så slår jag in lite julklappar istället!

Orka få till en rolig slutkläm? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0