"Hur gick det?", del fyrtiotolv

Ja, det kunde inte bli värre - och det blev det inte! Inget "oj han sov plötsligt hela natten utan att vakna" heller, men jag behövde bara gå in 4 gånger mellan kl 18.45 och 05. Det är en förbättring! Jag ropar inte hej än, utan utvärderar efter en vecka eller så. Jag är i alla fall tacksam för 4 timmars sammanhängande sömn!

Jag lyckades hålla honom vaken ända från 05 till 11.45 idag, innan jag la honom i vagnen för att sova. Efter amningen imorse vägrade han somna om, och sen har vi myst, ätit, lekt och badat hela förmiddagen. Han var så trött att han somnade innan vi kommit till brevlådan - och det är inte ens 3 meter från ytterdörren! Nu sov han bara en timme idag, så vi får se hur eftermiddagen blir...

Eftermiddagen ska spenderas på IKEA. Ja faktiskt! Long time no see! Det blir nya gardiner till Harrys rum, lite fix till julklappar och säkert något annat som "råkar" trilla ner i vagnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0