Juldagen lider mot sitt slut

Ja vilken spännande julafton det blev till slut! Tidigt på morgonen fick vi veta att min syster också drabbats av magsjuka, så vart vi än åkte så var läget lika illa. Så, vi fick helt enkelt göra som vi gör alla jular:
• Grötlunch hos Henkis föräldrar
• Fika och julklappsutdelning hos mina föräldrar
• Jag och Harry stannar kvar, Henki åker tillbaka till sina föräldrar
• Kalle Anka, mat och massor av godis
• Jag och Harry åker till Henkis föräldrar igen
• Julklappsutdelning
• Hemfärd tillsammans

Nästa år får det bli ändring, för det är ingen som tycker att det här upplägget fungerar längre. Hyra pensionat och fira alla tillsammans kanske? Julklapparna var som vanligt många och otroligt bra. Harry är numera sponsrad av Fisher Price för flera år framöver, men han fick också lite filmer, en pulka, sackosäck och mycket annat. Jag fick presentkort på H&M, BM´s Hud & Spa, sängkläder bland annat.


Inte lätt att ta kort på en viftande liten tomte!


Ombra fick ett jättestort ben i julklapp!


Kalle Anka var inte särskilt intressant...


Kusin H var pepparkaksgubbe! Söta småpojkar!

Imorgon ska vi förbereda allt inför Stöten-resan på söndag. Mycket mobilbloggning framöver alltså. :) Hoppas ni haft en mysig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0