All eyes on me

Hej mammas bloggläsare! Harry här. Mamma är upptagen med att hänga tvätt och annat oviktigt, så jag får väl berätta om vad vi har gjort idag.

Först åkte vi jättelångt med bilen. När jag var liten så blev jag alltid så trött av att sitta i min bilstol, men nuförtiden gillar jag att vara vaken lagom tills vi kommer fram och somnar alltid när det bara är några meter kvar till resmålet. Jag blev uppryckt ur bilstolen, och helt plötsligt var jag omgiven av en massa leende människor som alla tittade på mig!
Några utav dem var lite roliga, och vi skrattade tillsammans, men sen blev jag så fasligt hungrig. Jag äter nämligen med 2 timmars mellanrum nu. Min mamma säger att det är en tillväxtperiod, men jag vet att det egentligen mest är att jag gillar att ligga vid mammas tutte och mysa ♥ Mamma, pappa och de andra åt en massa god mat, och sen fikade de. Jag hann äta hela tre gånger under besöket! På hemvägen sov jag ingenting alls, för min mormor satt bredvid mig och pratade så roligt! Här får ni se lite bilder som min mamma tog med den där gråa saken som bara blixtrar mig i ögonen hela tiden...

 Det är kul att bli killad på magen.
  Morfar visade lite bilder från sin kamera på teven, och då somnade pappa... 
 Jag gillar att hänga med pappa!
  Min mamma väckte mig och sa att jag skulle äta så vi kunde åka hem, men jag var mest sur...
 Tummen är mysig ♥

Imorgon ska jag få träffa min mammas kusinbarn, och det ska bli roligt. De är mycket äldre än mig så de kanske kan lära mig lite hyss :) Alla säger nämligen att jag är alldeles för snäll mot mina föräldrar, så det är väl dags att ta tag i saken!
/Harry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0