Älskade

Idag har vi (återigen) blivit bortskämda av min mamma och pappa :) Harry har fått en jättefin babysitter hemma hos dem, och jag har fått god mat och fika! ♥

Kan ni förstå att Harry redan är 11 veckor gammal?? Om lite mindre än  2 veckor är han 3 månader! Häromdagen gjorde vi ett "breaktrough" med på-magen-träningen, och han fick upp huvudet direkt :) Min duktiga lilla prins ♥ 
 

 
Jag tycker att han är så himla stor nu när han kan sitta i mitt knä och håller upp huvudet själv, men igårkväll när han låg i sin säng och myste med sin snutte så var han helt plötsligt jätteliten igen :)

  

Idag har snyggôngen haft på sig den här bodyn:

Trycket köpte jag från www.gladagrodan.se och fixade enkelt en snygg body på egen hand!
Min morgonbusiga bebis!

Jag sitter och tittar på minnesceremonin för Michael Jackson, och jag kan inte riktigt förstå att han har gått bort. Det känns alltid som att det är för tidigt, och så är det nog med alla man tycker om. Samtidigt skiner en vacker regnbåge över himlen... ♥




Kommentarer
Postat av: Soff

Så är det.

2009-07-07 @ 22:04:51
Postat av: Linda

Men aaaaaw, så söt! Speciellt när han håller om gosedjuret. Jag kunde inte sluta titta på den bilden, urgulligt! :-)



Jag diggar förresten den här bloggen bättre, eftersom lata jag slipper klicka en extra gång. Man kommer direkt till läsning. Haha.



Ps. Jag skäms jättemkt eftersom jag inte skickat det jag lovat än, men det är ngt i mig som vägrar känner jag. Det är verkligen inte det vackraste jag sytt, kan jag intyga dig om, och det tar emot fruktansvärt att tvinga på dig sånna hemskheter. :-D Men jag ska fasiken ta tag i det och skicka nu i veckan. Du har ju faktiskt lovat att slänga skiten om du hatar det, och det gör det lite lättare. :-)

2009-07-07 @ 23:17:15
URL: http://teodor.blogg.se/
Postat av: Lilie

Hej.



Vilken fin bild på din söta son med ett gladagrodan-tryck. Får jag lov att använda bilden i butiken?



mvh

Lilie

www.gladagrodan.se

2009-07-09 @ 11:27:45
URL: http://www.gladagrodan.se
Postat av: Fia

jasså du har bytt blogg ställe.. då får man kika in här istället då :) han verkar växa på fint lille Harry! :)

2009-07-09 @ 20:10:40
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0