Idag har jag faktiskt...

...snattat. Helt utan mening, men fortfarande lika olagligt. Jag var inne på en av de större butikskedjorna som säljer saker till barn, och gick runt med barnvagnen. Jag skulle ha en salva till Harrys röda rumpa, och stod och tittade på en zinksalva från Natusan. Jag la den överst på filten i barnvagnen, och handlade vidare. Det blev en skallra åt lillpojken, och även en spegel så att jag kan se vad han pysslar med i baksätet. När jag skulle betala så la jag fram mina varor, och sedan gick jag ut. Väl i bilen tittade jag i påsen när jag satte upp spegeln, och tyckte att det var så konstigt att jag aldrig köpte den där salvan. Jag behövde den ju jättemycket! Vi åkte sen vidare ut till Bergvik och shoppade lite. Nu när jag och Henrik skulle gå ner och hyra film så lyfte jag på filten i vagnen för att lägga i Harry - och vad låg där? Jo salvan... Ändå låg Harry i vagnen på Bergvik också, så jag borde ha hittat den redan då... Ja ja... Då sparade jag 40 kr ;)

Idag har jag fått paket också, men det kommer det bilder på imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0