Jag blir så irriterad!

Käre sambo måste de senaste veckorna ha gått runt med en omvandlare i öronen. Vad jag än har sagt eller bett om har på något mystiskt sätt blivit precis tvärt om! "Kom hem tidigt ikväll (från garaget)" resulterade i att han kom hem runt 24:00, "Kan du plocka i diskmaskinen?" resulterade i två dagars disk på diskbänken (och är fortfarande väldigt odiskad!), och nu senast för några minuter sedan: "Ta med hunden i bilen när du åker och handlar" resulterade i att hunden kom hem efter promenaden och han åkte iväg själv. Eller är det kanske så att jag har en omvandlare i munnen? Eller har jag kanske riktigt dålig självkontroll så att jag säger en sak men hör en annan innuti huvudet? Det är ju inga direkt viktiga saker som det handlar om, men jag blir fortfarande irriterad när inget blir som jag tänkt.

Nu till något annat. Ikväll ska vi ha inför-kräftskivan-kräftskiva. Vi tycker alltid att vi köper så äckliga kräftor, så nu har min mamma köpt flera olika märken och så ska vi pröva oss fram till vilka som får följa med och bli uppätna i slutet av augusti i fasters sommarstuga. Jag kommer nog inte att smaka dock, för Harry har redan hela ansiktet fullt av prickar från de 5(!) jordgubbarna jag åt igår. Men man kan ju alltid lukta på dem :)


Kommentarer
Postat av: Fia

här har det hänt grejer! va ett tag sen jag kikade förbi.. va stor han har blivit och va fort det går med allt :) tråkigt att han blidde dålig efter vaccinationen!

2009-07-30 @ 20:15:22
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0