Han växer och frodas :)

Idag har jag sån otrolig träningsvärk - och det är så skönt! Jag har inte haft träningsvärk på nästan ett år :) Igår var jag, Harry, mamma, pappa och syster ute i skogen och plockade svamp och blåbär. Harry hängde med i bärselen:

Eftersom den lille klimpen väger runt 7 kg så fick både mina ben, rygg och mage en riktig workout ♥ Han tyckte det var jättespännande och tittade sig nyfiket omkring en stund, sen somnade han som en stock och sov nästan en hel timme!

Igår började Harry med något nytt också. 3 nya saker på en dag faktiskt!
♣ att sträcka ut händerna rakt upp
♣ att få tag i saker med händerna på riktigt
♣ prata jättehögt!

Jag kom hem till mamma och pappa och la Harry i soffan för att gosa med honom. Helt plötsligt sträcker han upp händerna mot taket! Jag tog dit fåret som han gillar så mycket, och då sträckte han sig efter det - och fick tag om det! Efter en stund blev han så exalterad över att få gosa med fåret, så att han började "prata" sitt vanliga prat - fast jättehögt. Man såg verkligen hur han testade att höja sin volym, och att ha tyckte det var roligt! Här får ni se:


Att prata med munnen stängd är också nytt :)

I fredags hade vi besök av Kusin Linda, Fredrik och deras barn Moa och Ted. Vilka söta och goa ungar! Fulla av bus och påhitt men samtidigt så lugna och trygga ♥
    
 Ombra är ju som vanligt jätteglad att träffa folk, och blev lite för "på" för att vara runt barnen så hon fick vara i sin soffa. Efter en stund vågade Ted fram och titta på henne, och jag tror att han klappade henne också.

Harry fick en jättefin dress från Molo med dinosaurier på, och på paketet fanns det här roliga snöret:

Idag blir det nog Mariebergsskogen, men om inte så ska jag ut och jogga med Ombra tror jag. Det var så länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0