Sjuk morsa

Idag skulle vi ha mammaträff egentligen, men jag har lyckats bli förkyld igen så jag får stanna hemma... Typiskt när jag mailat alla och ordnat med datum och plats... :( Jag känner att jag inte orkar vara extra social och pallra mig ner till stan, eftersom vi ska åka bort imorgon och det säkerligen blir jag som får köra. Vi ska ner till C´s stuga i Lämås (nedanför Degerfors), och sen på lördag så blir det riddarspelen i Hova som ligger bara någon mil därifrån. Det ska bli jättemysigt att åka iväg för första gången med eget barn! ♥

Saker som måste göras innan vi åker:
♣ Städa bilen
♣ Packa
♣ Handla mat
♣ Köpa hundmat
♣ Köpa bandage till tassen
♣ Städa hemma...

Ombras tass läker faktiskt på fint. Nu kan hon gå utan bandage inne igen! Visst är hon där och slickar, men det går iallafall inte hål och blöder längre... Jag förstod att det skulle ta lång tid att läka, men inte såhär... Vi har peppat henne så mycket det går, och hon har fått ett nytt halsband i guld i sjuk-present:

Så otroligt stolt hund :) Hon är så rolig när hon tycker att hon är fin, för hon liksom lättar lite mer med fötterna när hon går!

Nu ska jag tvätta... Jag ger er en bild som är någon vecka gammal på Harry och hans tofflor! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0