Alltid begär

Det är så mycket man vill ha. Alltid massor av saker som jag tycker att jag behöver. Saker, kläder, möbler, prylar... Det finns alltid en väldigt lätt lösning på de begären. Nej. Jag har ju inga pengar, så jag kan inte köpa något. Lätt som en plätt, men fy farao va tråkigt. När man dessutom är medlem hos Campadre, så blir ju köpbegäret e n o r m t.

Nu har de erbjudande från Babushka:



Hos Campadre får man lägga ut 755 kr för den här gudomliga klänningen, som dessutom skriker Johanna om den. I verkliga affären får man betala 1889 kr. Förstår ni? Det är schysst rabatt. Då blir man inte bara köpsugen - man bara måste ha den!!!!!!

Visst duger väl sega krutonger från golvet som bebimat, om mamma vill vara fin? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0