En gammal goding

Idag hade vi besök av A & E, och utan att överdriva så kan jag säga att det var säkert 7 år sedan vi sågs sist. Nu är vi vuxna, och har glömt att groll - och det var väldigt skönt att umgås igen! Efter en snabb titt i fotoalbumen så var vi uppdaterade på varandra igen, och det kändes som att vi setts hela tiden. Sånt är skönt för ovanlighetens skull! Mer sånt! A funderade på att ta hand om en häst, och ville att jag skulle hjälpa till lite. Till en början var jag inte jättesugen, men ju mer vi diskuterade så kände jag att det började dra i den gamla stallnerven. Harry är ju verkligen tillräckligt gammal för att vara hemma med pappa en kväll i veckan, så det kanske är det här som är mitt nya projekt? :) Någon mening måste det ju finnas med att vi inte setts på så länge, och så kommer hon med ett sådant roligt erbjudande.

Än så länge har vi inte märkt av något på Harry från vaccinationen. Han håller ju på att kläcka två tänder i överkäken fortfarande, så den lilla grinighet som kommer ibland kan likaväl vara därför. Han var så otroligt lugn och behaglig när A & E var här, och även bokstavskombinationshunden betedde sig - så antagligen blir det hell för mig imorn... :)

Nu blir det "De e kanon..." med Robert Gustafsson. Lagom nivå för en lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0