Oh quite happy day

♥ Harry är nu vaccinerad. Varför är jag egentligen nöjd över att någon okänd sticker honom i låret? Nu kan vi i alla fall fortsätta vara på Öppna Förskolan utan större oro. När hon stack honom, så tittade hon upp för att hon var beredd på att han skulle börja skrika och gråta, men icke! Inte ett knyst! Inte ens ett litet morr!
♥ Harry är friskförklarad i sina öron. Vi körde alla behandlingar på samma dag, och trots sprutan innan på BVC så satt han helt still hos doktorn och var jätteduktig. Doktorn kom till och med ihåg att "ja, det var ju du som kunde sitta still så duktigt". Min lilla älskling! Hans lugn är imponerande.
♥ Bilderna från fotograferingen kom idag - redan. Nu är de beställda, och kommer hamna under granen hos nära och kära!

Skönt med en dag som bara rullar på in i mellanåt!

Harrys senaste:

   

    

Han har i och med tänderna i överkäken (ja det kommer ju förresten inte bara framtänder, utan även de bredvid också...) börjat leka med munnen. Massor av roliga miner, som gör att jag skrattar hysteriskt ♥

Kommentarer
Postat av: iris

hahaha..jag skrattar också hysteriskt! Gud vilka roliga miner han ställer te me!

2009-11-20 @ 22:13:14
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0